1.     Загальні відомості про заклад

 

Дата створення, його особливості

  В 1991 році відкрилась початкова школа, в ній навчалось 42 учні. Приміщення школи було побудоване у 1991 році. Перших учнів школа прийняла також у цьому році. Заклад розрахований на 50 учнів. 01 вересня 2014 року навчальний заклад було реорганізовано у  Дитиницький  навчально – виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад». З 2021 навчальний заклад реорганізовано у Дитиницьку початкову школу Тараканівської сільської ради

 

Форма власності

 

 Комунальний заклад 

 

Основні напрями діяльності

   Організація навчально-виховного процесу: забезпечення реалізації навчальних планів та програм для загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів.

   Одне з пріоритетних завдань, над яким працюють педагоги школи-сад – це забезпечення неперервної освіти та наступності навчально-виховного процесу.

І відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа" педагогічний колектив Дитиницької початкової школи ставить за мету - "створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті".

 

Організаційна структура закладу

  Навчально-виховний процес для 28 учнів здійснюється в дві зміни в 4 класних кімнатах, функціонує одна різновікова група для  23 дошкільнят.

Мова освітнього процесу - українська.

  Організовано роботу методичного обєднання  вчителів початкових класів.

   Навчально – виховний заклад працює над проблемою «Сім’я, школа, дитячий садок – суб’єкти взаємодії у навчально-виховному процесі». 

 

Навчально-виховний процес забезпечується 6 вчителями, музкерівником і 2 вихователями, з них:  

-         повна вища освіта – 7 особи, з них 2  мають вищу категорію, 1-І категорія, 2-ІІ категорія та спеціаліст-3,

Обслуговуючий персонал – 7 осіб.

Напрямок роботи спрямований на загальний розвиток дітей.

Дошкілий підрозділ працює за програмою «Українське дошкілля» від 2 до 7 років.   Організація навчально-виховного процесу: забезпечення реалізації навчальних планів та програм Нової української школи

    

 

 

2.     Основні показники діяльності

 

  Педагогічний колектив постійно  працює над підвищенням своєї майстерності та є учасниками та переможцями і лауреатами конкурсу «Вчитель року», ярмарки педагогічної творчості «Освітянські обрії Дубенщини». Усі вихователі та вчителі приймають участь в роботі методичних об’єднань, семінарів, засідань творчих груп.

  Здобувачі освіти систематично беруть участь у районних конкурсах та олімпіадах.

  Для реалізації освітньої діяльності та забезпечення належних умов для функціонування налагоджена тісна співпраця з батьківською громадськістю, керівниками підприємств, які знаходяться на території сусідніх сіл.